ANUNT
Primăria orașului Simeria, jud. Hunedoara, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant corespunzator funcției publice de execuție de inspector, cls.I, grad profesional superior in cadrul Serviciului Urbanism Amenajare Teritoriu, al aparatului de specialitate al primarului orasului.
Concursul se organizează la sediul Primăriei orașului Simeria incepand cu data de 24 martie 2017, ora 10,00 - proba scrisa. Data si ora probei interviu se vor anunta dupa afisarea reultatelor probei scrise.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 20 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, la registratura Primăriei orașului Simeria și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art.49 din H.G. nr.611/2008, modificata si completata de H.G. nr.1137/2008.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999, (r2), cu modificările şi completările ulterioare .
Condiţiile de participare sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil constructii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 9 ani;
În conformitate cu prevederile art.49 alin.(1) din H.G. nr.611/2008, cu modificările şi completările ulterioare, dosarele de concurs vor conţine in mod obligatoriu:
a) formularul de inscriere la concurs prevazut in anexa 3 ( se va obtine de la comp. resurse umane);
b) copia actului de identitate;
c) copia diplomei de studii ;
d) copia carnetului de munca sau , dupa caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, dupa caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverintă care să ateste starea de sănatate corespunzatoare eliberată de medicul de familie a candidatului;
g) declaraţia pe propria raspundere sau adeverintă din care să rezulte că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile actelor din dosarul de concurs se vor depune însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
BIBLIOGRAFIE CONCURS :
1.Legea nr. 188/1999 - Statutul funcţionarilor publici, republicată (2), cu modificările şi completările ulterioare;
2.Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată;
3.Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Constitutia Romaniei;
5.Legea nr. 350/2001, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificarile si completarile ulteriaore.
6.Legea nr. 50/1991, republicată (2), privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificarile si completarile ulteriaore.
Relatii suplimentare se pot obţine de la sediul Primariei oraşului Simeria, Compartiment Resurse Umane sau la tel. 0254260005, int.115:
Luni – Joi intre orele 8,30 – 15,00
Vineri intre orele 8,30 – 12,00
PRIMAR,
RÎŞTEIU EMIL-IOAN