SPCLEP
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanei
Adresa:
Simeria, str. Closca, nr. 17, jud. Hunedoara; Telefon/Fax: 0254/263628; email:
[email protected]
PRIMIRE - ELIBERARE ACTE
Luni Marţi Miercuri |
08:00 - 16:00 |
Joi |
08:30 - 18:30 |
Vineri |
08:30 - 13:30 |
STRUCTURA FUNCȚIONALĂ A SERVICIULUI:
Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor, denumit în continuare S.P.C.L.E.P. este organizat ca serviciu în subordinea Consiliului Local al oraşului Simeria, înfiinţat prin HCL nr. 148/21.12.2004.
S.P.C.L.E.P. asigură întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă, a cărţilor de identitate, a cărţilor electronice de identitate şi a cărţilor de alegător în sistem de ghişeu unic.
S.P.C.L.E.P. are următoarele atribuţii principale:
- întocmeşte, ţine evidenţa şi eliberează certificatele de stare civilă;
- înregistrează actele şi faptele de stare civilă, precum şi menţiunile şi modificările intervenite în statutul civil, în domiciliul şi reşedinţa persoanei, în condiţiile legii;
- intocmeşte şi păstrează registrele de stare civilă, în condiţiile legii;
- întocmeşte, completează, rectifică, anulează sau reconstituie actele de stare civilă şi orice menţiuni efectuate pe actele de stare civilă, în condiţiile legii;
- actualizează Registrul naţional de evidenţă a persoanelor cu datele de identificare şi adresele cetăţenilor care au domiciliul în raza de competenţă teritorială (com. Băcia, com Rapoltu Mare, oraş Simeria);
- furnizează, in cadrul Sistemului national informatic de evidenţă a populaţiei, date necesare pentru actualizarea Registrului permanent de evidenţă a populaţiei;
- utilizează şi valorifică Registrul naţional de evidenţă a persoanelor;
- furnizează, în condiţiile legii, datele de identificare si de adresă ale persoanei către autorităţile şi instituţiile publice centrale, judeţene şi locale, agenţii economici şi către cetăţeni;
- constată contravenţiile şi aplică sancţiuni, în condiţiile legii;
- primeşte, în sistem de ghişeu unic, cererile şi documentele necesare în vederea eliberării cărţilor de identitate, cărţilor de alegător;
- primeşte de la serviciile competente cărţile de identitate şi cărţile de alegător;
- ţine registrele de evidenţă pentru fiecare categorie de documente eliberate.
|
false,false,1
Titlul proiectului: Informatizarea Primăriei Oraşului Simeria
Programul: Fondul de Modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local
Linia de finanţare: Phare RO2005/017-553.01.03.06
Beneficiar: Oraşul Simeria
Partener: Asociaţia pentru Integrarea Dezvoltării Durabile
Autoritatea contractantă: OPCP - Oficiul de Plăţi şi Contractare Phare din cadrul Ministerului Finanţelor
Autoritate de Implementare: UCRAP - Unitatea Centrală pentru Reforma Administraţiei Publice din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative
Acest website nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a Uniunii Europene.
Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor site‐ului web.
Pentru eventuale informaţii şi sesizări legate de proiectele Phare contactaţi
[email protected]
Reprezentanţa Comisiei Europene în România
Copyright © Primaria Simeria 2008 - Toate drepturile
rezervate.