Notă:
* - Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în H.G. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr.2D ṣi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii : funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăṣurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum ṣi vechimea în specialitatea studiilor.;
** - Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor ṣi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăṣurării concursului, dar nu mai târziu de data ṣi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire;
*** - Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului ṣi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
1. Concurs de recrutare
2. Examen de promovare
1. Acte necesare pentru declararea mijloacelor de transport
cumpărate din ţară
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, factură fiscală, certificat de moştenitor, contract de donaţie etc.);
Carte de identitate a mijlocului de transport eliberată de R.A.R.;
Certificat de atestare fiscală de la ultimul vanzător;
Buletin/Carte de identitate proprietar;
dosar plic.
cumpărate din străinătate
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Contract de vanzare/cumpărare şi traducerea acestuia in limba romană - traducere legalizată;
Carte de identitate a mijlocului de transport eliberată de R.A.R. sau, in lipsa acesteia, cartea de identitate eliberată de ţara de unde s-a achiziţionat mijlocul de transport, la care se anexează traducerea legalizată;
Buletin/Carte de identitate proprietar;
dosar plic.
Notă:
În cazul persoanelor care dobandesc vehicule din alte state decat cele membre ale Uniunii Europene, se anexează primul document emis de către autoritatea vamală romană in care se face referire la mijlocul de transport in cauză;
cumpărate in leasing
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Contract de leasing;
Proces verbal predare-primire;
Carte de identitate a mijlocului de transport eliberată de R.A.R.;
Certificat fiscal de la cedent, cand contractul de leasing face obiectul cesiunii către un alt utilizator;
Buletin/Carte de identitate utilizator;
dosar plic.
2.Actele necesare pentru declararea apartamentelor
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj etc.);
Certificat de performanţă energetică (doar pentru imobilele dobandite prin contractele de vanzare-cumpărare);
Buletin/Carte de identitate proprietari;
dosar plic.
3.Actele necesare pentru declararea clădirilor (caselor)
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Act de dobandire (contract vanzare/cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj etc.);
Schiţa construcţiei (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite);
Certificat de performanţă energetică (doar pentru imobilele dobandite prin contractele de vanzare-cumpărare);
Buletin/Carte de identitate proprietari;
dosar plic.
4.Actele necesare pentru declararea clădirilor noi construite
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Autorizaţia de construire;
Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor sau Procesul-verbal de recepţie privind stadiul lucrărilor;
Schiţa construcţiei din dosarul de autorizare (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite);
Certificat de performanţă energetică (doar in cazul imobilelor pentru care s-a emis Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor);
Memoriu tehnic şi memoriu de arhitectură din dosarul de autorizare;
Buletin/Carte de identitate proprietari;
dosar plic.
5.Actele necesare pentru declararea terenurilor
Declaraţie privind stabilirea impozitului pe teren datorat de persoane fizice vizată de către Serviciul Registru Agricol, privind zona de incadrare şi/sau categoria de folosinţă a terenului;
Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj, titlu de proprietate, ordin emis de Prefectură etc.);
Buletin/Carte de identitate proprietari;
dosar plic.
6.Acte necesare pentru declararea terenurilor proprietate publică sau privată a statului ori a unitatilor administrativ teritoriale inchiriate sau concesionate catre persoane fizice
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Contract de inchiriere sau concesiune, incheiat cu orasul SIMERIA;
Buletinul/Cartea de identitate a locatarilor sau concesionarilor;
dosar plic.
7.Acte necesare pentru declararea taxei pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Codul unic de inregistrare persoană fizică autorizată;
Autorizaţie de construire (dacă este cazul).
8.Acte necesare pentru scoaterea din evidenţa fiscală a terenurilor şi clădirilor
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă, act de adjudecare etc.)
Proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor de desfinţare/demolare inregistrat la Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului la care se anexează şi Autorizaţia de desfiinţare (In cazul clădirilor demolate);
Buletin/Carte de identitate proprietar.
9.Acte necesare pentru scoaterea din evidenţa fiscală a mijloacelor de transport
Declaraţie tip (completată la secţiunile care revin contribuabilului);
Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă etc.);
Document din care sa reiasă că mijlocul de transport a fost dezmembrat, in condiţiile Ordonantei Guvernului nr. 82/2000 privind autorizarea agenţilor economici care desfăşoară activităţi de dezmembrare a vehiculelor uzate;
Adeverinţă eliberată de autorităţile competente care certifică inregistrarea furtului mijlocului de transport;
Buletin/Carte de identitate proprietar.
Nota
In cazul mijloacelor de transport care se instrăinează in afara Romaniei se va solicita şi certificat de radiere pentru export eliberat de Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Inmatricularea Vehiculelor Hunedoara.
a.Cerere tip;
b.Alte documente in funcţie de situaţie:
c.Taxa extrajudiciara de timbru de 2 lei (Plata se poate face la momentul depunerii cererii).
d.Buletin/Carte de identitate proprietar.
Nota:
Solicitarea certificatului se poate face şi de către un imputernicit care va prezenta:
1. Declararea bunuri dobandite
2. Declarații fiscale
Cerere-tip pentru eliberarea autorizaţiei de transport;
Copie Certificat înregistrare ca transportator;
Copie Certificat constatator - eliberat de ORC;
Copie Certificat de competenţă profesională a persoanei desemnate (coordonator de transport) persoane juridice, ori copie a atestatului profesional al taximetristului în cazul persoanelor fizice autorizate;
Cazierul judiciar al persoanei desemnate (coordonator de transport);
Avizul medico-psihologic al persoanei desemnate în cazul persoanelor juridice sau a taximetristului în cazul persoanelor fizice autorizate;
Cazierul fiscal al transportatorului, dacă acesta are calitatea de operator în activitate;
Dovada achitării taxelor şi impozitelor chiriilor şi redevenţelor către Consiliul Local;
Declaraţie pe propria răspundere a transportatorului dacă acesta a mai executat servicii de transport în regim de taxi, cu menţionarea intervalelor când a avut interdicţii de a executa şi a motivului acestora;
Declaraţie pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spaţiul de parcare pentru autovehiculul/autovehiculele cu care va executa serviciul, spaţiu deţinut în proprietate sau prin contract de închiriere pe toată durata contractului de atribuire în gestiune a serviciului de transport;
Copie certificat de inmatriculare al autovehiculului din care sa rezulte ca acesta are o vechime mai mica de 5 ani;
Permisul de conducere al conducatorului auto.
Certificat de agreere al autovehiculului (eliberat de R.A.R.).
Copie de verificare metrologica al aparatului de taxat.
Copie asigurare persoane si bunuri.
Copie buletin/carte de identitate.
Dovada achitării taxei pentru eliberarea autorizaţiei de transport.
Dovada achitării taxei pentru eliberarea autorizaţiei de taxi.
Eliberare autorizatie Transport 165 lei
Eliberare autorizatie Taxi 165 lei
Viza autorizatie Transport 110 lei
Viza autorizatie Taxi 66 lei
- cerere tip
- certificat de înregistrare la Registrul Comerţului – copie;
- certificat constatator punct de lucru – copie;
- autorizaţie de mediu, pentru activităţile cu impact asupra mediului – copie;
- actul de deţinere a spaţiului – copie;
- notificare – de la Directia de Sanatate Publica a jud.Hunedoara;
- acordul vecinilor, în cazul amplasării punctului de lucru în zone de locuinţe, activităţi cu impact asupra mediului;
- contract salubritate – copie;
- contract pompieri;
- dosar plic;
- taxa pentru eliberarea autorizaţiei de funcţionare:
1086lei– pentru activităţile "Bar" şi "Restaurant" pentru suprafete de peste 500mp
543 lei – pentru activităţile "Bar" şi "Restaurant" pentru suprafete de pana la 500mp inclusiv
110 lei – pentru restul activităţilor în mediul urban
45 lei – pentru restul activităţilor în mediul rural
Pentru vizarea anuală taxele sunt:
543 lei – pentru activităţile "Bar" şi "Restaurant"
55 lei – pentru restul activităţilor în mediul urban
23 lei – pentru restul activităţilor în mediul rural
1. Eliberarea autorizaţiei de funcţionare pentru societăţile comerciale
2. Acte necesare în vederea eliberării autorizaţiei de TAXI
... eliberarea CERTIFICATULUI DE URBANISM
... prelungirea valabilităţii CERTIFICATULUI DE URBANISM
... eliberarea AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
... prelungirea valabilităţii AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
1. Eliberarea CERTIFICATULUI DE URBANISM
2. Prelungirea valabilităţii CERTIFICATULUI DE URBANISM
3. Eliberarea AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE
4. Prelungirea Dovada adresei de domiciliu
DOVADA ADRESEI DE DOMICILIU SE FACE CU UNUL DIN URMĂTOARELE DOCUMENTE:
Declaraţia de primire în spatiu poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor (în acest caz fiind necesară prezenţa găzduitorului la ghişeu), a poliţistului de siguranţă publică (Anexa 12), a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular al României. În cazul în care documentul prezentat este grevat de sarcină de uzufruct, declarația se dă de către uzufructuar.
Notă: din documentele prezentate este necesar să rezulte adresa poştală a imobilului precum și că acesta are destinație de locuință.
În cazul modificării numelui şi/sau prenumelui titularului, prenumelui parinţilor, a datei ori a locului de naştere, precum si în situaţia schimbării sexului, se prezintă şi hotarârea judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, actul administrativ în baza căruia s-au modificat datele de stare civilă.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
La împlinirea vârstei de 14 ani, minorul se prezintă la ghişeul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, însoţit de unul dintre părinţi sau, dupa caz, de reprezentantul său legal, de persoana desemnată din cadrul centrului specializat aflat sub autoritatea serviciului public de asistență socială sau de persoana căreia i-a fost încredinţat în plasament, pentru a solicita eliberarea actului de identitate.
În situația în care părinții au domicilii diferite, cererea pentru eliberarea actului de identitate se semnează de părintele la care minorul are domiciliul, în conditiile legii.
Pentru minorul care, deşi a fost încredintat, prin hotarâre judecătorească, unuia dintre părinţi, locuieşte statornic la celălalt părinte, se solicită declaraţia de consimtamânt a părintelui caruia i-a fost încredinţat, din care să rezulte că este de acord ca în actul de identitate al minorului să fie înscrisă adresa la care acesta locuieşte statornic.
Declaraţia menţionată mai sus poate fi dată la ghişeu, în prezenta personalului serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, iar în situatiile în care parintele nu se poate prezenta la ghiseu, declaraţia trebuie să fie autentificată la notarul public sau, după caz, la misiunea diplomatică a României din statul în care acesta se află.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
La eliberarea actului de identitate, persoana în cauză va preda permisul de ședere eliberat de Inspectoratul General pentru Imigrări pentru a fi remis structurii emitente împreuna cu una dintre copiile certificatului constatator eliberat de Ministerul Justiției ori de misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României în străinătate.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
Notă: taxa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, se achită la casieria Primăriei oraşului Simeria.
1. Eliberarea actului de identitate
2. Eliberarea cărții de identitate provizorii cetățenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România
3. Înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței/valabilităţii
1. Transcriere
2. Schimbarea numelui/prenumelui pe cale administrativă
3. Divort
4. Înregistrarea decesului
5. Înregistrarea căsătoriei
Acte justificative necesare în vederea analizării cererilor și întocmirii dosarului pentru stabilirea listei de priorități si a listei de repartizăre a locuințelor pentru tineri
1. Locuințe ANL
Primăria Orașului Simeria
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to